Bästa sommarpresenten finns hos SAK!

SAK_Tilpo_tro hopp kärlek_nr 3/100

Inför sommarens alla avslutningar i skola, förskola, för kurser och aktiviteter, vill vi gärna tipsa om att ge bort ett medlemskap i present. En chans för alla jubilarer, studenter och välförtjänta lärare, förskolepedagoger och ledare att utveckla, eller upptäcka, sitt eget konstintresse och samtidigt stödja svensk samtidskonst.

Mottagaren får ett fint presentkort, konstboken ”Marie-Louise Ekmans två liv” av Klas Gustafson, 2017 års konstbok som kommer efter sommaren, möjlighet att delta i höstens programpunkter och chans att vinna ett av de 120 konstverken i årets lotteri i november.

marie-louise-ekmans-tva-liv2-300x379

Priset är 450:- (250:- för dem som är 18-25 år), ungefär som tre luncher på sta’n, som man ändå inte har tid med i maj och juni! Kontakta oss på info@konstforeningen.se eller följ länken nedan, så ordnar vi med bok och presentkort!

KÖP DITT GÅVOMEDLEMSKAP HÄR

Bilden visar Tilpo ”Tro, Hopp och Kärlek”, 2017, ett av 100 unika verk i 2017 års 100-pris som lottas ut i konstlotteriet i november.