Vinnarna i 2017 års konstlotteri är…

2 838 medlemmar deltog i 2017 års konstlotteri med dragning den 23 november på Sveriges Allmänna Konstförenings kansli under överinseende av Lotteriinspektionens tillförordnade kontrollant.

120 fantastiska konstverk av 22 konstnärer fanns att vinna.

För att se om du vunnit i Sveriges Allmänna Konstförening 2017, klicka på länken så öppnas en pdf.

Listan visar vinnarna i vinstordning. SE HÄR!

Listan visar vinnarna i alfabetisk ordning. SE HÄR!

Har du vunnit?

Då har du hittat ditt namn på listorna här ovan och du får hem ett vinstbrev. (Skickas den 23 november från SAK)

Vinnare med vinstposition 1-20

Har du vinstposition 1-20 är årets vinster valbara i vinstordning. SE VALBARA VINSTER – det vill säga alla utom Tilpos verk ”Tro, Hopp och Kärlek” som utgör vinster 21-120. Vinnare med högre vinstposition väljer i turordning före dig och du före dem med lägre vinstpostition. Om du inte hört av dig eller vi inte fått kontakt med dig per telefon eller e-post före 27 november 2017, kommer nästa vinnare att få välja före dig.

Vinnare med vinstposition 21-120

Vinst 21-120 utgörs av Tilpos verk ”Tro, Hopp och Kärlek” , årets 100-prisverk särskilt framtaget för SAK, där varje verk utgör en vinst. Se alla 100 verk. Dessa tilldelas vinnarna i vinnarordning.

Hämta vinst

Du är välkommen att hämta ut din vinst fr o m 28 november på Slupskjulsvägen 34,  Skeppsholmen

Glöm inte att ta med vinstbrevet!
Vinst kan även hämtas ut av annan person mot fullmakt.

Extra öppet: Tisdag 28 november kl 12-19.00
Ordinarie öppettider: Tisdagar 13-17.30 eller efter överenskommelse.

När du kommit fram till Slupskjulsvägen 34, vänligen ring 08-10 46 77 för att bli insläppt till oss på kansliet!

Julstängt 22/12 till 7/1.

Om du önskar få vinsten sänd till dig, om det är möjligt, (gäller endast 100-rosverket, frakt betalas av vinnaren) vänligen kontakta SAK så snart som möjligt.

Välkomna!

Har du frågor ring 08-10 46 77 eller mejla info@konstforeningen.se