Vinnarna i 2018 års konstlotteri är…

Grattis alla vinnare!

2877 medlemmar deltog i 2018 års konstlotteri med dragning den 22 november på Sveriges Allmänna Konstförenings kansli under överinseende av Lotteriinspektionens tillförordnade kontrollant.

120 fantastiska konstverk av 23 konstnärer fanns att vinna.

För att se om du vunnit i Sveriges Allmänna Konstförenings lotteri 2018, klicka på länken så öppnas en pdf. Med anledning av den nya Dataskyddsförordningen (GDPR/2018) publicerar inte SAK personnamn på årets vinnare, utan endast medlems- och lottnummer. Ditt medlemsnummer och lottnummer återfinns i adressfältet längst bak på medlemstidningen eller i ett digitalt nyhetsbrev.

Har du vunnit? Då har du hittat ditt medlems- och lottnummer på listorna här ovan och du får hem ett vinstbrev. (Skickas den 22 november från SAK.)

Listan visar vinnarna i vinstordning sorterat på medlems- och lottnummer. SE HÄR!

Listan visar vinnarna i medlemsnummerordning. SE HÄR!

Vinnare med vinstposition 1-20

Har du vinstposition 1-20 är årets vinster valbara i vinstordning. SE VALBARA VINSTER – det vill säga alla utom Ella Tillemas verk ”En av alla dagar” som utgör vinster 21-120. Vinnare med högre vinstposition väljer i turordning före dig och du före dem med lägre vinstposition. Om du inte hört av dig eller vi inte fått kontakt med dig per telefon eller e-post före 26 november kl. 9 2018, kommer nästa vinnare att få välja före dig.

Vinnare med vinstposition 21-120

Vinst 21-120 utgörs av Ella Tillemas ”En av alla dagar”, årets uppdragsverk, särskilt framtaget för SAK, där varje verk utgör en vinst. Se alla 100 verk. Dessa tilldelas vinnarna i vinnarordning.

Hämta vinst

Du är välkommen att hämta ut din vinst fr o m 26 november på Slupskjulsvägen 34,  Skeppsholmen

Glöm inte att ta med vinstbrevet!
Vinst kan även hämtas ut av annan person mot fullmakt.

Extra öppet:
Ordinarie öppettider: Tisdagar 13-17.30 eller efter överenskommelse.

När du kommit fram till Slupskjulsvägen 34, vänligen ring 08-10 46 77 för att bli insläppt till oss på kansliet!

Kansliet har stängt 28-30/11 och julstängt 22/12 till 7/1.

Om du önskar få vinsten sänd till dig, om det är möjligt, (gäller endast uppdragsverket, frakt betalas av vinnaren) vänligen kontakta SAK så snart som möjligt.

Välkomna!

Har du frågor ring 08-10 46 77 eller mejla info@konstforeningen.se