MEDLEMSERBJUDANDE – BJUD MED DINA VÄNNER TILL KONSTEN – FÅ 100 KR RABATT PÅ DITT MEDLEMSKAP 2020!

sak-vernissage-2018-18
Värva 2 helt nya medlemmar till årets konstlotteri (2019) och få 100 kr rabatt när du förnyar ditt eget medlemskap för nästa år (rabatten om 100 kr gäller på ordinarie medlemskap 450:- för 2020. Rabatterat pris är 350 kr för värvare)!

De nya medlemmarna får ta del av fina förmåner som vernissageinbjudan till 2019 vinstutställning på Konstakademien med spännande extra program, Stockholm (2-6 oktober), vinstchans i årets konstlotteri (dragning 21 november), årsboken med årets 21 konstnärskap (kan med fördel hämtas på utställningen), möjlighet att köpa SAK Edition. Medlemskapet är ett direkt stöd till det samtida konstlivet i Sverige, en ideell verksamhet som pågått sedan 1832.

Erbjudandet gäller två nya ordinarie medlemskap à 450 kr/per person som tecknas senast 20 september 2019. OBS! Begränsat antal.
Få 2 vänner att lösa varsitt medlemskap för 2019 eller köp själv 2 medlemskap att ge bort i en trevlig höstpresent.
2020 börjar ett nytt kalenderår och vännerna har chans att förnya sina medlemskap för att stödja konsten även kommande år med nya vinstchanser, ny årsbok, nya editioner och nya program.

SÅ HÄR GÖR DU:
De nya medlemskapen betalas enkelt via Swish (1232667764) eller bankgiro (BG 829 – 4068). Vid betalning anges ditt medlemsnr. som värvare för att du ska få din rabatt på 2020 års medlemskap (medlemsnumret hittar du i adressfältet på medlemstidningen eller längst ned i de digitala nyhetsutskicken).
Kom ihåg att be dina vänner fylla i sin egen adress och e-postadress i meddelandefältet. Om det inte får plats, mejla uppgifterna till info@konstforeningen.se.
Erbjudandet gäller befintliga medlemmar i SAK som har tecknat ordinarie medlemskap om 450 kr.
Har du frågor, tveka inte att kontakta oss på info@konstforeningen.se eller 08- 10 46 77.