2020 års vinnare…

Grattis alla vinnare!

Den 19 november ägde dragningen i konstlotteriet 2020 rum på Sveriges Allmänna Konstförenings kontor i Konstakademien. 120 vinster av 21 konstnärer lottades ut bland föreningens 2450 medlemmar. Dragningslista med medlems- och lottnummer finner du länk till nedan. Med anledning av de nya GDPR-reglerna, publiceras inte namn på vinnarna.

Ditt medlemsnummer och lottnummer återfinns i adressfältet längst bak på medlemstidningen eller längst ner i ett digitalt nyhetsbrev.

DRAGNINGSLISTA SAK:s KONSTLOTTERI 2020

Vinnare med vinstposition 1-20

De 20 högsta vinsterna väljs i vinnarordning. SAK kontaktar dessa vinnare direkt efter dragningen för val i turordning. Vinst 21-120 fördelas i vinnarordning och väljs ej. Alla vinnare får ett vinstbrev per post. Årets vinster finner du på hemsidan, i medlemstidning #3, 2020.

Vinnare med vinstposition 21-120

Vinst 21-120 utgörs av Carl Hammouds verk LEVEL, årets uppdragsverk. Dessa tilldelas vinnarna i vinnarordning. Alla vinnare får ett vinstbrev per post.

Hämta vinst

Du är välkommen att hämta ut din vinst fr o m 24 november på kontoret på Konstakademien. Glöm inte att ta med vinstbrevet!
Vinst kan även hämtas ut av annan person mot fullmakt.

Öppet:
Efter överenskommelse.

Extraöppet 24 och 25 november kl 10-17 och 26 november kl. 13-18.

Konstakademien, våning 4. Ingång Jakobsgatan 27 c, tag hissen upp till våning 4.

Välkomna!

Har du frågor ring 08-10 46 77 eller mejla info@konstforeningen.se