Ge bort SAK i julklapp

Planerar ditt företag julklappar till medarbetarna? Ett medlemskap i SAK är en avdragsgill och perfekt gåva som räcker hela året och som ger mottagaren en chans att odla – eller upptäcka – ett konstintresse.

Mottagaren får ett fint bokpaket med presentkort och ett medlemskap för kommande år; vinstlott i konstlotteriet, årsbok, medlemstidning, programverksamhet, möjlighet att köpa konstverk i SAK EDITION-serien till förmånligt pris och medlemsförmåner och -erbjudanden.

Tillsammans är ni med och stöttar samtidskonsten i Sverige – och ger ni bort tio eller fler medlemskap får ni också ett fint värvningsverk som kan lottas ut bland medarbetarna!

För mer info, kontakta oss på info@konstforeningen eller 08- 10 46 77.

julklapp-sak

Företagsmedlem i SAK

Du vet väl att ditt företag kan vara med som medlem i SAK?

Företaget får då en vinstchans i konstlotteriet, årsbok, medlemstidningar, möjlighet att delta i vår programverksamhet, möjlighet att köpa konstverk i SAK EDITION-serien till förmånligt pris och kan ta del av medlemsförmåner och -erbjudanden. Medlemskap löses enklast HÄR. För mer info, kontakta oss på info@konstforeningen eller 08- 10 46 77.