Är du engagerad i en konstförening? Många konstföreningar och institutioner är medlemmar i SAK.

ÅRSBOK OCH LOTTERI Föreningen får varje år en årsbok, medlemstidning 4 ggr/år och en lott i lotteriet i november. Många föreningar lottar ut årsbok och eventuell vinst, och även medlemskap i SAK, i sitt eget lotteri.

SAK EDITION Tre gånger per år presenterar vi SAK EDITION, multiplar framtagna i liten upplaga i direkt samarbete med några av svenska samtidskonstens mest spännande konstnärer.  Många konstföreningar köper våra editions för att sedan lotta ut i sina egna lotteri. Det är en uppskattad chans att köpa konstverk till hög kvalitet i liten upplaga för en högst överkomlig summa. Läs mer om SAK EDITION här!

oskar-nilsson-sak-edition-2018-19

SAK EDITION 2 – 2018 Oskar Nilsson ”Strange, and not so strange, events in and around a tree”

magnus-thierfelder_sak-edition-1-2018_mellan-raderna-01

SAK EDITION 1 – 2018 Magnus Thierfelder ”Mellan raderna”

sak-eiditon-roland-persson-skort-samtal300

SAK EDITION 3 – 2017 / SPECIAL – Roland Persson ”Skört samtal”

MEDLEMSFÖRMÅNER Föreningens representanter kan utnyttja SAK:s medlemsförmåner och -erbjudanden, som rabatt på entréer, ramning, konstböcker med mera, genom att visa upp en medlemstidning där medlemsnummer står tryckt i adressfältet, alt. ett e-postutskick där medlemsnummer står i sidfoten.

PROGRAMVERKSAMHET Föreningen är välkommen att delta i SAK:s programverksamhet (visningar, artist talks mm) med en eller flera platser, beroende på arrangemang och platstillgång.

Vill du veta mer? Kontakta oss på info@konstforeningen.se eller 08 – 10 46 77. Medlemskap löses enklast HÄR!