värvningsposter Christine Ödlund

Värva en vän

Värva en vän till SAK och få Christine Ödlunds Talisman som poster!

Christine Ödlunds verk Talisman var förstapris i SAK:s konstlotteri 2020. Nu har vi skapat en limiterad upplaga av detta populära verk som poster som både du och en vän kan få varsitt exemplar av. Så funkar det:

1. Du som är medlem berättar om SAK:s arbete för samtidskonsten för en vän
  2. Vännen swishar medlemsavgiften (500 kr) till 1232667764 och anger ”medlemskap 2023 + poster”
  3. Du mailar oss på [email protected] och anger namnet på din vän och båda era adresser

Bor ni i Stockholm, hämtar ni postern på vårt kontor i Konstakademien Jakobsgatan 27c, vån 3, enligt överenskommelse. Till medlemmar i andra städer skickar vi en poster till dig och en till din vän.

Postern har tryckts i en upplaga om 200 exemplar. Formgivning: Pasadena Studio Tryckt på Scandia 2000 från Lessebo Bruk i Småland. Storlek  70 x 50 cm.

Personliga data/GDPR

SAK behandlar dina personuppgifter enligt GDPR-bestämmelser. All personlig information som du lämnar i och med tecknandet/förnyelse av medlemskap hanteras och lagras av SAK som personuppgiftsansvarig och förvaras säkert. Adressuppgifter delas inte med andra än våra betrodda samarbetspartners för utskick av medlemstidning, årsbok, inbetalningskort och nyhetsbrev.