Stöd konst, vinn konst

Som medlem i Sveriges Allmänna Konstförening är du med och stödjer svenskt konstliv samtidigt som du deltar i ett konstlotteri med 120 fantastiska vinster i potten, får en aktuell konstbok, medlemstidning och möjlighet att köpa SAK Edition.

Delta i SAK:s konstlotteri

Vinn ett av 120 verk till ett värde av närmare en miljon.

Medlemsverk

2024 testar vi en idé, istället för årsbok, mer konst. Mer information kommer.

SAK Edition

Konst i limiterad upplaga gjord särskilt för SAK:s medlemmar

SE FLER MEDLEMSFÖRMÅNER >>>

Medlemskap, ordinarie: 500 kr/år
Medlemskap, ung vuxen (18–25 år): 250 kr/år

Det årliga konstlotteriet finansieras av medlemsavgifterna. Medlemskapet är därför knutet till innevarande kalenderår och alla medlemmar har automatiskt en lott per medlemskap.

Du kan bli medlem i SAK för 2024 fram till november samma år. Dragningen sker i november.

Betala med Swish

Swisha på 1232667764 (skriv medlemskap 2024 i meddelanderaden och mejla sedan namn, adress, epost och personnummer till [email protected])

Betala med bankgiro

Gör en överföring till 829-4068 (skriv medlemskap 2024 i meddelanderaden och mejla sedan namn, adress, epost och fpersonnummer till [email protected])

Medlemskap i present

Med ett SAK-medlemskap i present får din vän chans att vinna konst, köpa konst och lära sig mer om samtidskonst, och stödjer samtidigt konstlivet i Sverige.

>Digitalt presentkort

Ordinarie: 500 kr
Unga 18-25 år: 250 kr med rabatt

Swishnr: 1232667764

Swisha medlemsavgiften med ”Medlemskap i present” i meddelandefältet och mejla in mottagarens uppgifter till [email protected]. Vi behöver också veta om du vill att vi skickar presentkortet till mottagaren direkt eller till dig.

Personliga data/GDPR

SAK behandlar dina personuppgifter enligt GDPR-bestämmelser. All personlig information som du lämnar i och med tecknandet/förnyelse av medlemskap hanteras och lagras av SAK som personuppgiftsansvarig och förvaras säkert. Adressuppgifter delas inte med andra än våra betrodda samarbetspartners för utskick av medlemstidning, årsbok, inbetalningskort och nyhetsbrev.